reklama
kategoria: Zakupy
27 sierpień 2024

SPAR - lepszy wybór do szkoły. Zdrowsze produkty od SPAR!

zdjęcie: SPAR - lepszy wybór do szkoły. Zdrowsze produkty od SPAR! / fot. nadesłane
fot. nadesłane
Sieć SPAR rozpoczęła akcję „Lepszy wybór do szkoły”. To kontynuacja kampanii z 2023 roku, skierowana przede wszystkim do dzieci oraz ich rodziców. Ma zachęcić do częstszego wybierania zdrowszych produktów. Akcja podkreśla również to, jak istotny jest wpływ odżywiania na samopoczucie i efektywną naukę. Kampania rozpoczęła się w połowie sierpnia i potrwa aż do 1 października.
Podobnie, jak w poprzedniej edycji, akcję promują zabawne i sympatyczne postaci – tym razem w szkolnej odsłonie: Marcheweczka, Truskawa, Awokado i Jajo. Dla dzieci przygotowano atrakcyjne graficznie plany lekcji, a dla dorosłych ciekawe przepisy na zdrowe posiłki.

W kampanii SPAR przedstawia produkty, które wspomagają koncentrację i pracę mózgu – wskazuje, jak ważne jest przemyślane podejście do nauki oraz jak dieta, aktywność fizyczna i higiena snu wpływają na samopoczucie w szkole. Inspiruje także pomysłami na smaczne, proste i zdrowe przepisy: https://spar.pl/lepszywybor/.

Lepszy wybór do szkoły? Właśnie wystartowaliśmy z nową akcją edukacyjną. W jej ramach promujemy właściwe wybory dla najmłodszych, dzięki którym nauka w szkole stanie się łatwiejsza! Kulinarne przepisy, ciekawostki o zdrowym żywieniu, produkty nasycone smakiem i witaminami czy też porady dotyczące lepszej nauki – to tylko część naszego edukacyjnego przekazu skierowanego do najmłodszych i ich rodziców. Akcję prowadzimy wielokanałowo - komunikujemy się w internecie, z naciskiem na media społecznościowe oraz offline – za pomocą specjalnych książeczek, planów lekcji i innych materiałów, które nasi klienci mogą zobaczyć w sklepach SPAR. Dzięki temu w szkolnych śniadaniach i obiadach naszych dzieci znajdzie się więcej zdrowych produktów – podkreśla Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.


Ostatnio Sieć SPAR otworzyła kolejne nowe sklepy w formacie SPAR Mini – w miejscowościach Borówiec Kamionki, przy ul. Głównej 52, w Nowej Soli przy ul. Fredry 2, przy ul. Sikorskiego 2 i Sienkiewicza 53 oraz w Tarnowie przy ul. Hodowlanej 3A.

SPAR rozszerzył w tym roku ofertę marki własnej o nowe, atrakcyjne produkty. W segmencie Fresh to go – czyli dań gotowych – można nabyć 3 rodzaje pizzy w nowej recepturze. W segmencie artykułów przemysłowych marki No 1 dostępne są 2 rodzaje zapachowe płynów do płukania tkanin oraz 2 wersje płynu do prania, mydło w płynie i chusteczki nawilżane dla dzieci. W maju SPAR planuje wprowadzenie kolejnych nowości – m.in. płatków śniadaniowych i musli SPAR NO1 oraz smoothy Fresh to Go. Marka SPAR to ponad 700 indeksów artykułów spożywczych, kosmetycznych i przemysłowych niezbędnych w każdym domu. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy sieć wprowadziła ponad 150 indeksów w różnych kategoriach – zarówno spożywczych, jak i non food.

Marka własna SPAR obejmuje kilka subbrandów: produkty oznaczone logo SPAR, linię dań gotowych oraz napojów Fresh To Go at SPAR, międzynarodową linię ekonomiczną No 1, markę SPAR Natural – oferującą produkty BIO oraz produkty bardzo wysokiej jakości pod marką Prime Select.

Sieć SPAR Polska nawiązała też współpracę ze SPAR Szwajcaria w celu stworzenia opakowań produktów marki własnej w kilku językach – angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim i polskim. Pierwsze produkty z kategorii przemysłowej: serwetki w 13 wersjach kolorystycznych oraz świeczki typu tealight w 6 wariantach są już w sprzedaży poza granicami naszego kraju. Oferta ta jest także dostępna w sklepach SPAR w Polsce.

SPAR od wielu lat angażuje się w akcje społeczne i charytatywne – w tym roku sieć po raz kolejny pomagała Zupie na Głównym, została też trzeci raz sponsorem Ogólnopolskiego Turnieju Tańców Polskich w Poznaniu. Co tydzień na poznańskim dworcu odbywa się akcja „Zupa na Głównym”, w ramach której potrzebujący dostają ciepły posiłek. To już kolejna sobota, podczas której pracownicy SPAR pomagali jako wolontariusze, a firma zapewniła produkty na posiłki.

Ponadto SPAR kolejny rok z rzędu zorganizował akcję „Posadźmy razem drzewa”. Kampania trwa do 22 kwietnia, czyli do Dnia Ziemi. Do puli środków na sadzenie drzew przyczynia się każdy, kto robi zakupy w sklepach SPAR. Analogicznie jak rok temu, SPAR od każdej transakcji zrealizowanej w sklepach przeznacza 1 grosz na sadzenie drzew. Tę ważną dla środowiska akcję zainicjował globalnie SPAR International w 2022 roku z okazji 90-lecia powstania SPAR. Do tej pory w akcję włączyły się takie kraje jak: Zimbabwe, Wielka Brytania, Niderlandy, Węgry, Pakistan, Kosowo, Włochy, Gran Canaria, Irlandia i oczywiście Polska.

Sieć SPAR została także nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy". Nagrodę wręczono podczas Targów Business Idea Kraków, które są co roku okazją do wymiany doświadczeń i spotkań biznesowych dla kilku tysięcy przedstawicieli biznesu.

Więcej informacji na stronie www.spar.pl
PRZECZYTAJ JESZCZE
pogoda Myślenice
1.3°C
wschód słońca: 06:49
zachód słońca: 15:59
reklama

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Myślenicach

kiedy
2024-11-17 18:00
miejsce
Gminny Ośrodek Kultury „Kuźnia”,...
wstęp biletowany
kiedy
2024-12-01 17:00
miejsce
Myślenicki Ośrodek Kultury i...
wstęp biletowany
kiedy
2025-01-05 17:00
miejsce
Myślenicki Ośrodek Kultury i...
wstęp biletowany
kiedy
2025-01-11 17:00
miejsce
Myślenicki Ośrodek Kultury i...
wstęp biletowany